Haladó szellemű tulajdonosként újításokba kezdett és 2011-ben egy korábban soha nem próbált újdonságot is bevezetett, mégpedig igen nagy sikerrel: ez a fekete kardhalfilé olívaolajban.
Mióta visszatért a családi üzlethez, José Nero folyamatosan dolgozik új termékek bevezetésén vagy a meglévő termékek újragondolásán, így született meg többek között a tonhalfilé rozmaringgal vagy a tonhalfilé szárított paradicsommal, a lazacfilé borsikafűvel és még sok más különlegesség.
A következő években új, innovatív termékeket hoztak forgalomba olyan összetevőkkel és fűszerekkel, amelyeket korábban soha nem használtak konzervekben, mint például: sonka, chorizo, fűszernövények, aszalt gyümölcsök, biodinamikus mezőgazdaságból származó olívaolaj vagy szarvasgombás olívaolaj.
2014-ben a Mercury Prize a Conservas Nero-t a "Hagyományokkal rendelkező vállalatok" kategóriában jelölte díjra, 2015-ben pedig a Nero konzerveket a WINE magazin "Az év terméke" címre jelölte.